Descripció i objectius
- Conèixer diferents eines per fomentar el treball cooperatiu a l'aula.
- Assolir diferents competències digitals i comunicatives relacionades.
- Crear diferents propostes educatives en un entorn 2.0.
Continguts
1. El blog i el seu ús educatiu
- El blog com a eina didàctica del professorat
- El blog com a espai comunicatiu i de construcció de coneixement de l'alumnat
- Recursos i aplicacions per potenciar el blog educatiu
2. La webquesta com a proposta metodològica a l'aula
- Definició de webquesta
- Tipus de webquestes
- Estructura de les webquestes
- Límits i possibilitats en l'aplicació
3. Xarxes socials com a eina comunicativa
- Xarxes socials. Què són?
- Tipologia de xarxes socials
- Usos educatius de les xarxes socials
- Límits i possibilitats en l'aplicació
Metodologia
La metodologia de les sessions és de caràcter pràctic. El curs vol oferir un espai de reflexió al professorat de secundària per analitzar les possibilitats educatives que ofereixen els mitjans de comunicació i les tecnologies de la informació.
Calendari
Sessió 1. Societat de la informació i la web 2.0: Reptes i oportunitats per a l'educació
Sessió 2. Les webquesta com a metodologia de treball a l'aula.
Calendari
Sessió 1. Societat de la informació i la web 2.0: Reptes i oportunitats per a l'educació
Sessió 2. Les webquesta com a metodologia de treball a l'aula.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.